22 Mac, 2014

Cinta berahi dengan private Number

Memang, memang sudah gila bayang, mabuk kepayang dengan 'private number' yang saya dapat semalam. Kira - kira jam 11.18 pagi, 21 Mac 2014, satu panggilan saya terima dari seseorang yang menggunakan 'private number'

Sungguh lunak dan merdu suara di seberang sana.. aduhai sesungguhnya saya sudah mabuk kepayang!

"Hello.. ini Encik Azhar ke?" dengan menyebut nama penuh saya.

"Ya, saya" jawab saya ringkas.

"Saya dari Customer Service Maybank Kuala Lumpur" jelas si suara lunak itu lagi.

"Ya, boleh saya tolong?" saya mula ghairah dan gatal untuk tahu lebih lanjut.

"Kami sedang membuat system maintanance kad ATM, kami perlu pengesahan dari owner" jelas si suara seksi di hujung sana.

"Jadi boleh encik bacakan tarik expired date pada kad belakang kad tersebut?" pinta si suara lunak dengan penuh menggoda. Ibarat isteri yang sedang merayu - rayu.

zaps ... jantung bagai ingin tercabut,dahi mula berpeluh, tetiba darah semakin naik.

"sekejap ye, siapa nama awak?"

"Mengapa Maybank tak hantar surat makluman atau sms supaya mengemaskini maklumat di cawangan bank berhampiran?" tanya saya penuh bernafsu.

Tut, tut, tut, tut, tut, ... Tetiba talian terus dimatikan.

Hah! Ini makhluk apa pula yang ingin membuat penipuan dengan menggunakan private number ..

bersambung dengan si gadis cantik dari CELCOM.



Copyright © dunia rasasayang ®